Re: Jak się dobiera pamięci?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 21:44:28 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak Włodek napisał:

> Moje zdanie opiera się właśnie na testach ;)

To prosze przedstaw mi testy z których jednoznacznie wynika, że praca
asynchroniczna przy chpsetach Via jest wolniejsza. Ja testowałem na
płytach na KT400(Asus A7V8X-X) i KT600(Epox 8KRA2+) i wyniki przy
asynchronicznej pracy były znacząco wyższe. Nie rekompensowały ich
nawet wyższe timingi...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Durathlon 2000MHz (10x200)