Re: Jak się dobiera pamięci?

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 15:34:01 MET

> nie ma proców AMD na FSB 266 i 333. Są na 133 i 166...

Mylisz pojęcia FSB czyli Front Side Bus z pojęciem System Clock
Jeśli częstotliwość magistrali systemowej FSB procesora ma 333MHz to znacza
że zegar systemowy pracuje z częstotliwością 166MHz (zazwyczaj), dla FSB
266 - zegar pracuje z f=133MHz itd....
1. Zajrzyj do specyfikacji procesorów i zobacz co producenci tam piszą.
2. Uruchom sobie coś np. WCPUID i też zobacz co tam pisze w polach System
Bus i System Clock.

http://www.amd.com/pl-pl/assets/content_type/DownloadableAssets/K7_Electrical_Specification_Rev07_POL.pdf

> To nie jest kwestia zdania tylko wyników testów.

Moje zdanie opiera się właśnie na testach ;)