Re: Jaka drukarke laserowa?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 15:18:15 MET

"MarekZieliński" <bez_at_poczty.pl> wrote in message
> Dnia Fri, 16 Jan 2004 23:41:18 +0100, Zbyszek spłodził co następuje:

> a do 1500 to jest OKI serii B - super wydajna i super tania w
eksploatacji.

Niby ta sie zapowiada interesujaco:
Tylko co ciekawe pisza tutaj, ze ma obciazalnosc 3000str/mc, a tutaj
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=260
15000. To drugie jest chyba prawidlowe, bo 3 tys to maja przecietne
atramentowki.

toner tez w dobrej cenie:
wychodzi na to samo co ten dla hp:
Tylko, o ile HP na pewno jest zintegrowany z bebnem, to czy w tej OKI tez
tak jest?

Czegos tu nie rozumiem:
http://europe.oki.com/fcgi-bin/public.fcgi?pid=44&prodlink=1&prid=433&cid=1&chid=1
Jest osobny beben na 25 tys stron, a ten cartridge, to jest tez z bebnem? i
ma toner na 2500str, i czemu tu nie ma tego komputronikowego na 6 tys stron?

Dziekuje wszystkim za dotychczasowe porady, i rowniez z gory dziekuje za
nastepne :)

pzdr
Zbyszek