Re: Podkręcanie P4 3GHz

Autor: mishka (mishka_at_na.tlena.mi.wysylac.jakbyco)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 15:16:27 MET

Łukasz Ledóchowski wrote:

> http://explosive-reviews.x86-secret.com/

ja testy przeprowadziłem od razu po kupieniu, tzn włączyłem P4 do płyty,
poczekałem aż się załaduje win i zdjąłem cooler.

Zrobił się reboot.. i znowu zaczął się ładować system.

intel dając gwarancje na procek gwarantuje też działanie zabezpieczenia
termicznego - chciałem być pewien czy zabezpieczenie istotnie działa.. i
działa.

IMHO jeżeli P4 spali się w przypadku zdjęcia coolera znaczy że nie
działa zabezpieczenie termiczne - za tem oznacza to, że procek był
niewpełni sprawny nawet przed spaleniem - to podlega wymianie gwarancyjnej.

mishka