Re: tania iiyama 19'' - tak czy nie, laik prosi o pomoc

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 13:34:26 MET

Nieustraszony(a) niczym jan napisał(a):
> chce kupic monitor 19 cali, niedrogi, a duzy przez co wygodny

wygodny to on nie będzie-będzie bardzo ciężki

> ale czy warto... dzwoniac do jednej z firm sprzedawca powiedzial - "iiyamy
> sa awaryjne"...

Zadzwoń do innej to usłyszysz odwrotną odpowiedź.Ten co Ci to powiedział
pewnie sprzedaje LG lub inne Samtrony.
Ja spotkałem się z przypadkiem że gośiu ze sklepu na nazwę Iiyama powiedział
że to jakaś garażowa firma i robi jakiś tani fajans.

> kupic czy nie kupic? warto? jesli nie - napiszcie dlaczego? rpawda jest
> awaryjnosc tanich iiyama 19'. moze cos w miejsce iiyamy 1451 - jakies 19'
> lg czy samsung? (zeby sie zmiescic w 800-900pln)

Generalnie Iiyama robi bardzo dobry sprzęt,zarówno CRT jak iLCD

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!