tania iiyama 19'' - tak czy nie, laik prosi o pomoc

Autor: jan (janke_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:28:36 MET

witam grupe
prosba o pomoc i opinie
jestem laikiem, nie znam sie na tym, o co pytam - chodzi o monitor...
chce kupic monitor 19 cali, niedrogi, a duzy przez co wygodny
komputer w domu, zastosowanie typowo domowe i amatorskie - nawet nie wiem co
to DTP, a czy ekran nadaje sie do DTP jest wkazywane w np. testach czy na
stronach producentow...
monitor: 19´´ Iiyama Vision Master Pro 1451 (LS902UT) (1280x1024 85Hz /
0.26)
koszt to 800-900pln jest dla mnie dostepny. na stronei producenta akurat
prtzydatnosc do "DTP" to 2/5 mozliwych...
ale czy warto... dzwoniac do jednej z firm sprzedawca powiedzial - "iiyamy
sa awaryjne"...

kupic czy nie kupic? warto? jesli nie - napiszcie dlaczego? rpawda jest
awaryjnosc tanich iiyama 19'. moze cos w miejsce iiyamy 1451 - jakies 19' lg
czy samsung? (zeby sie zmiescic w 800-900pln)

serdeczne dzieki za jakakowliek odpowiedz
pozdrawiam
zbyszko janke

(ze wzgledu na to ze nie wiem kogo i gdzie zapytac wysylam post rownoczesnie
na pl.comp.pecet; pl.comp.grafika; pl.comp.grafika.3d