Re: Nero... brak odpowiedzi!

Autor: vandariel (vandariel_at_usun_to.wp.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 12:35:43 MET

> przy prędkości 40x nagrywasz praktycznie od 3,5 do 4 minut, przy 12x
> nagrywasz około 5-6 minut
[...]
> PS: Czy inni uzytkownicy nagrywarek myślą tak samo?

Agreed :)

Nie chcę źle się wypowiadać o statystycznym polskim
użytkowniku nagrywarki, ale... kto przy zdrowych
zmysłach wypala płytki z prędkością 40x i więcej??? :))

Po co? Na co? Żeby czytniki miały trudniejsze i krótsze życie
później? Żeby zaoszczędzić 1,5-2 min? Doprawdy, zagadka.

pozdro
v.