Re: Nero... brak odpowiedzi!

Autor: lelec_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 18 Jan 2004 - 11:11:43 MET

Użytkownik <zawada8_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Nagrywalem plyte z predkoscia 40x. Plyta ta nie byla dobrej jakosci tylko
> jakas nie znana firma. Nagrywarka bardzo glosno pracowala... Na koncu nie
> wyswietlil mi sie napis ze nagrywanie zakonczono pomyslnie i nero zwisl :(
> Nagrywarka niechciala oddac plyty a zadania nie dalo sie zakonczyc wiec
trzeba
> bylo uzyc reset. Czego to moze byc wina? Programu nero, nagrywarki czy
> poprostu plyty na ktorej nagrywalem. Czekam na wasze odpisy! Dzieki

tak bywa ... zależy od nagrywarki, os, płyty, programó w tle...
poza tym - prędkość 40x nie jest wskazana, szczególnie przy jakichś lewych
płytach...
przy prędkości 40x nagrywasz praktycznie od 3,5 do 4 minut, przy 12x
nagrywasz około 5-6 minut
płyty nagrane 40x przeczyta 60% cd-romów, ale tylko 75% tych płyt...
płyty nagrane 12x przeczyta 95% cd-romów, uszkodzeniu ulegnie raczej nie
więcej niż 5%...

PS: Czy inni uzytkownicy nagrywarek myślą tak samo?

pzdr
lelec