Re: java TG czy NTG...?

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 00:22:49 MET

Łukasz Ledóchowski claimed:
> NTG. Ja też wole Microsoftowską Jave:) Lepiej mi to wygląda:) I
> wszystko bez problemu działa. Może i Java suna lepsza... ale pod
> Microsoftowską musi wszystko działać:)

To się nazywa zwycięstwo prawa popytu nad prawem i logiką. MS
zaimplementował javę na swoją modłę, dostał wyrok i ma zaprzestać tej
działalności. Ale co tam, wszyscy piszą pod MS Java, bo przecież
przeciętnemu userowi musi działać.

Całe szczęście że od sierpnia skończy się ta zabawa (microsoft
przestanie wtedy wspierać ms java).

--
 :: Marcin Wojtczuk :: http://www.stringi.com/viper/ ::
One of these days, I'm going to spin, and spin, and spin