Re: MMX Co to jest?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 16:46:49 MET

On Sat, 17 Jan 2004 10:11:23 +0000 (UTC), Tomasz Potega wrote:

[...]
> a cholera, fakt. za pominiecie tsenga nalezy mi sie kara umowna.

Ok. umawiamy się na krzynke piwa ;)

> te wszystkie gxi, pozniejsze ticket to ride etc.
> firma z beatlesowskimi aluzjami ;)

O Beatles'ach to nie słyszałem. Ale jeszcze parę lat temu widziałem na
Komputer Expo karty #9

[...]
> istny potwor :)
> byl chociaz soft, ktory potrafil z tego korzystac?

Było demo i kilka przykładów w BASIC, jak się dobrać do grafiki. Bawiłem
się całymi nocami ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!