Re: fax w komputerze i telefon...

Autor: TK (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 12:41:39 MET

Użytkownik marcus075 napisał:
> Na obywatelu "K" <kzychuWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> oskarżonym w sprawie
> news:1bde.00000af2.4007f080_at_newsgate.onet.pl MO wymusiło następujące
> zeznania...

> 1) są to modem w 99,(9)% przypadków sprzetowe- łatwo odpalisz pod linuksem:)

Jesli podlaczany przez RS-232 to w 100% sprzetowy. Jesli przez USB to
nie bylbym taki pewien. USB zapewnia dostateczna przepustowosc by
zastosowac taka sama sztuczke jak w modemach wew., to znaczy modem jest
tylko "interfejsem" telefonicznym a modulacja/demodulacja zajmuje sie
sterownik softwarowy.

> 2) jak maz wyłączonego kompa to modem przyjmnie fax i go sobie zapisze,
> włączysz kompa to Ci "powie" że dostałeś fax

Ale to robia tylko najdrozsze modele.

> 3) może działać jako automatyczny sekretarz [automatyczna sekretarka]

Wewnetrzny tez moze, ale tylko przy wlaczonym komputerze.