Re: Karta sieciowa Genius GE2500 III SE - gdzie mogę znaleźć do niej sterowniki dla Win98 ?

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 15:02:26 MET

Tomek 'Tommy' Dębiński claimed:
> Zeby ustawic tryb full-duplex ... zreszta w obecnej sytuacji nie wiem jaki mam :|
> A musze miec full-duplex bo siec lokalna "chodzi" jak zolw :(

Obawiam się że to nie od tego. Poza tym nie jestem pewien czy ta karta
wogóle to potrafi (full-duplex).

Opisz na pl.comp.networking konfigurację swojej sieci (długość kabli,
karty sieciowe, gdzie stoi hub itp). Napisz też co Twoim zdaniem znaczy
'jak żółw'.

--
 :: Marcin Wojtczuk :: http://www.stringi.com/viper/ ::
One of these days, I'm going to spin, and spin, and spin