Re: karta USB 2.0, XP i brak komunikacji

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 15:03:19 MET

Użytkownik "chirs" <hiagaranode_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Chcialbym jeszcze cos madrego dopowiedziec ale..... :-) nie ma co !

Wiesz, też długo się wahałem czy kupić czy nie, ale kontroler Adapteca to
ponad 200 PLN. Sprzedając moją płytę i dokładając tą kasę miałbym TUSL2-C z
allegro na przykład (4USB, starczyło by mi)

Chciałem jednak tego uniknąć, bo jak się przesiadac to na coś nowszego, a do
tego potrzeba ponad 1000PLN (płyta, procek, pamięć). Na razie pass'uję,
starcza mi PIII-800 z 512MB ramu. Nie gram. I nawet UDMA33 jest mi
wystarczające (2x HDD Barracuda 7200).

Jeżeli sprzedawane są kontrolery USB na VIA VT6202 to widocznie muszą
działać... Skąd do k... nędzy miałem wiedzieć że takie przeboje są z tymi
kartami.

Rozmawiałem ze sklepem, zabiora tą kartę i ewentualnie coś na NEC'u dadzą.
Pytanie więc czy ma to sens... Bo jak nie to wymienię to na HUB'a za 50 zeta
zewnętrzego i dam sobie spokój z USB2.0.

A kase pozbieram i za rok zmienię system.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.