Re: Sygnatury

Autor: Krzysztof Szatanik (dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 14:04:28 MET

In news:bu5vip$425$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
mikw <patologia_at_wszplock.pl> typed:

> W większości sygnatur w oczy biją gigaherce, a spora ilość pytań
> jednak dotyczy starszych komputerów. Jakoś nikt się nie chwali
> pentium 100. Nie neguję całkowicie użyteczności sygnatur, ale
> przeważa w nich jednak efekt przedłuzenia h..., co do

    Widać istnieje jakiś kompleks samych użytkowników tych komputerów skoro
nie chcą opisać jego konfiguracji w sigu. Jakoś kiedyś na pl.comp.sys.amiga
nikt nie miał dylematów z konfigami i często gęsto obok sigów "wypasionych"
maszyn pojawiały się sigi gdzie jako konfig wymieniane były standardowe
nierozbudowane modele. I jakoś nikt z tego afery nie robił.

    Druga sprawa, nie wiem jak u innych (choć przypuszczam że w wielu
przypadkach może się to powtarzać), ale u mnie w sigu wymieniony jest konfig
ne którym pracuję na codzień. Nie wymieniam pozostałych moich komputerów.
No, chyba że ktoś chce to mogę dla niech wymienić konfigi jeszcze 6 innych
komputerów na chodzie, no ale to już się w siga nie zmieści.

    Nie wiem skąd u części populacji tej grupy wzięła się taka awersja do
tematycznych sigów. Kompleks niższości?

Ps. Tnij zbędne cytaty.

--
#   Krzysztof Szatanik   dbl001-tnijto_at_o2.pl    GG: 2236900   #
#     AMD XP 2500+@202Mhz | Asus A7N8X DLX | GF2MX400/64MB    #