Re: karta USB 2.0, XP i brak komunikacji

Autor: chirs (hiagaranode_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 13:20:16 MET

CUT - sorki za ten pomysl z myszka - juz probowales :) ,

Dla mnie jest kontroler walniety , na stronie ktora podalem jest program
sprawdzajacy zgodnosc sprzetowa - moze byc tak iz BX NIE OBSLUZY USB 2.0
!!! W sensie mostek poludniowy = chipset plyty gl.

Znalazlem w dokumentacji do pana plyty glownej takie oto cos !!!!:
http://www.abit-poland.com/download/doc/manual/mb/slot_1/bx6-e.pdf

BIOS , - > PCI & On Board I/O SETUP -> OnBoard USB Assigned IRQ - Enabled

Powniewaz moga gryzc sie dwa kontrolery - prosze wylaczy to na Disabled /
lub auto ... nie mam na razie zadnych dodatkowych pomyslow :(
Krzych