Problem z dostawcą hurtowym

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik.usun_at_polbox.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 13:18:15 MET

Robiłem zamówienie w opewnej dużej i znanej hurtowni - za parę kawałków.
Kupuję u nich od ponad dwóch lat i dotąd nie miałem takiego problemu. Otóż
zamówiłem m.in. boxową płytę główną, a otrzymałem - otwarte pudełko, z płytą
z niewielkimi, ale wyraźnymi śladami używania - a do tego z niekompletnym
wyposażeniem - m. in. brak CD ze sterownikami. Mam do was takie pytanie -
czy mieliście podobny kłopot? Czy sprzęt boxowy zawsze otrzymujecie
zafoliowany, czy rozpakowany? Jak różne hurtownie pakują np. pamięci czy
pocesory bulkowe? Czy często otrzymujecie uszkodzony sprzęt i czy są
problemy z reklamacjami?

Zbulwersowany
T.