Re: Nagrywarka przez USB ?

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 12:48:45 MET

Użytkownik "Zbyszek Misiewicz" <dune_at_XusuntoX.panda.bg.univ.gda.pl> napisał
w wiadomości news:bttl9d$8o0$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Hej!!
> Jest to tak zwany AVT-kit:
> wytrawiona płytka, odpowiednie elementy - pozostaje kwestia zlutowania.
>
> Nazwa: AVT5096 A Konwerter USB <-> IDE
> Cena brutto: 18.00 PLN
> Cena netto: 16.82
>
> Pozdr.
> z.
> PS. Programować nie trzeba :-)

Witam
Posiadam ten uklad ale czesto mam problem tego typu, ze jak wrzucam cos na
dysk podpiety przez usb to wyskakuja bledy tego typu: urzadzenie nie
odpowiada w ustalonym czasie, urzadzenie zajete itp. Dosc czesto rozpadaja
sie dane na dysku. Moj system Win2000. Mysle, ze ma to cos wspolnego z
indeksowaniem ale moge sie mylic. Czy ktos juz mial podobny problem? Jest
jakies rozwiazanie? Jesli nie, to chetnie sprzedam ten uklad juz zlutowany i
uruchomiony w cenie kitu ;]

Pozdrawiam
[x]Angel