Re: Nagrywanie DVD

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 12:46:46 MET

"Wredniak" <eidar_spam_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> czyzbys chcial nielegalnie powielac filmy ?
> ale jesli chcesz kopiowac wesele znajomych to poczytaj o
> DVD Shrink
> DVD2One
> Zdaje sie ze pinnacle tez wydal jakis taki programik do kopiowania

Czemu nielegalnie skopiowac? Kazdy ma prawo wykonac jedna kopie
bezpieczenstwa, i dlatego jak bede mial chwilke czasu skopiuje sobie LOTRa
za prawie 300zl, bo wolalbym jednak zeby mi sie porysowal TDK za 10zl, niz
nie oryginal. A do tego bede mogl komus pozyczyc, a oryginalow na pewno nie
pozycze nikomu ;)

pzdr
Zbyszek