Re: Karta TV w Windows XP - restarty

Autor: woocash (chewbacca_at_NO.SPAM.interia.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 12:10:22 MET

Użytkownik Waldus (R) napisał:
> Witam
> Sporo znajomych (ja tez) ma problemy z karta TV w Windows XP. Gdy uruchomić
> jakiś program do TV ( np. JTV, MoreTV, itp.) system WIndows XP sie
> regularnie restartuje... Czy udało się komuś ten problem rozwiązać?? Czy ma
> ktoś jakieś sterowniki do karty PixelView TV Pro BT 878 pod WIndows XP ??

Mam kartę na tym samym chipsecie. Po zainstalowaniu SP1 do XP podczas
oglądania TV po 60s wyłącza się głos. Trochę mnie to dziwi bo _wyjście_
audio telewizji jest na karcie telewizyjnej... Myślałem, że system nie
ma nic do tego bo teoretycznie wszystko powinno być hardware'owo
obrabiane. A tu masz babo placek...

Odinstalowanie SP1 nie zawsze pomaga... różne stery z internetu do tego
chipa nie dają lepszych rezultatów. Natomiast dopóki nie zainstaluję SP1
jest perfekcyjnie...

A ostatnio zaczęły się też restarty systemu. Ale jeszcze nie sprawdziłem
czy wynikają z konfliktów karty telewizyjnej. I nie głupi pomysł żeby do
IRQ zajrzeć...

--
pozdrawiam,
Woocash