dziwny problem z R8500

Autor: abs (abs_usun_to_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 12:14:34 MET

Mam taki problem z moim Hercules Radeonem 8500 LE. Podczas pracy w Windows
2000, wcisnalem kombinacje klawiszy alt+F5. Kombinacja ta powoduje chyba
przelaczenie wyswietlania na wyjscie TV, bo obraz na monitorze mi zniknal.
Poniewaz nie znalem kombinacji przywaracajacej obraz na monitor,
zresetowalem komputer. Po resecie dalej czern na monitorze od samego momentu
startu kompa. Podlaczylem TV. Pokazal sie tylko ekran z logo Windows podczas
ladowania systemu. Potem znowu czern i tak juz zostalo. Zdesperowany
wsadzilem inna karte i wywaliem sterowniki ATI. Niestety, jak wloze Radeona,
to komputer dalej odpala sie z czarnym ekranem co jest dla mnie dziwne, bo
przeciez na poczatku nie sa ladowane zadne sterowniki Co robic ?

Pozdrawiam,
ABS

begin 666 icon9.gif
M-RYG:68_at_4V%D#0H-"BA#*2 Q.3DY(%!H:6QI<' @17-S96QB86-H("AP;&5
M9VUX+FYE="D-"FAT=' Z+R]W=W<N;G1G86UE<&%L86-E+FES8V]O;"YN970`
M(?D$"0@`!0`L``````\`#P```S=86M1.*Y) :X#2:LQHJ]^ 31=9!F)'"1HU
@B";;OE]KT::-PGI%JR6':^39H#BY301HX4@>C4@"`#L`
`
end