Re: ATI i OMEGA

Autor: ggs (ggs__at_konto.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 11:21:09 MET

"Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> wrote in message
> Jak wspominalem w innym watku kupilem do drugiego kompa Radka 9200 64MB
> TV 120bitowa szyna
> I teraz nie wiem...zainstalowalem catalisty 3.10
> Ale slyszalem ze sa tez jakies OMEGI ktorymi mozna cos z karty wiecej
> wycisnac...
> Co to w ogole jest..co daje...moze jakies za i przeciw lub plus i minus.

Uzywam ich na Hercu 9000 Pro i tak:

- Omegi nie maja WHQL ale to niewazne
- w grach chyba tak samo , moze ciutke lepiej
- 3DMark2001 pokazuje mi moze ok. 200 pkt wiecej
- jednak najlepiej jest pod wzgledem obslugi TV. Tu nie mam problemow z
wyswietlaniem prawidlowo obrazu na TV. Na oryginalnych z ATI nie moge za
cholere ustawic calego kadru natomiast w Omegach bez zbednych regulacji od
razu jest OK.
- domyslnie w pasku i na zakladkach sterownika jest ikona znaku Omegi ale
mozna to zmienic mimo wszystko ATI ladniej wyglada :o))

Generalnie polecam. www.omegacorner.com