Re: Zewn. kieszen 5,25 i TEAC DV-W50D próóoblem

Autor: chirs (hiagaranode_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 11:14:44 MET

Użytkownik "K4" <K4_at_kenson.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zakupiłem sobie nagrywarkę TEAC DV-W50D oraz zewnętrzną kieszeń na nią,
> którą podłączam do notebooka poprzez przejściówkę PCMCIA (USB 2.0) w celu
> zwiększenia prędkości nagrywania.
> Problem który mam jest taki że wszystkie programy nagrywają 1 % DVD-R i na
> tym koniec. Program się nie wiesza (np. NERO) komputer również, a
nagrywarka
> stoi (nie można nawet płytki wyjąć). Wczytałem najnowszy firmware do
> nagrywarki (1.6), co oczywiście nie pomogło.
>
> Na pewno karta PCMCIA jest sprawna ponieważ podłączałem inna nagrywarkę
DVD
> (SONY) i działało poprawnie.

CUT

1) Jaka jest to karta PCMCIA ( 16 bit czy 32 bit ?)
2) Czy jest odpowiednio duzo miejsca na dysku do buforowania zapisu ??
3) Czy nagrywarka nagrywa np. przygotowany obraz ?
Czy nagrywarka sony byla dedykowana do notebookow ? Czy Teac ma dodatkowe
zasilanie czy ciagnie z karty PCMCIA-USB ?? , c zy nagrywarka podpieciu do
USB 1.1 dziala poprawnie ??