Zewn. kieszen 5,25 i TEAC DV-W50D próóoblem

Autor: K4 (K4_at_kenson.com.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 02:53:09 MET

Witam,

Posiadam notebook'a DELL C640 wyposażonego niestety w USB 1.1
Zakupiłem sobie nagrywarkę TEAC DV-W50D oraz zewnętrzną kieszeń na nią,
którą podłączam do notebooka poprzez przejściówkę PCMCIA (USB 2.0) w celu
zwiększenia prędkości nagrywania.
Problem który mam jest taki że wszystkie programy nagrywają 1 % DVD-R i na
tym koniec. Program się nie wiesza (np. NERO) komputer również, a nagrywarka
stoi (nie można nawet płytki wyjąć). Wczytałem najnowszy firmware do
nagrywarki (1.6), co oczywiście nie pomogło.

Na pewno karta PCMCIA jest sprawna ponieważ podłączałem inna nagrywarkę DVD
(SONY) i działało poprawnie.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam i dziękuje