Re: Który procesor?

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 02:08:22 MET

Użytkownik "Big Jack" <AwBnFpCxNnZe_at_qngn.jlgavwgb.cy> napisał w wiadomości
> Planuje zakup procesora i mam dwie kandydatury:
> 1. http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7000
> 2. http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10180
> Który z nich będzie lepszy, bardziej perspektywiczny? Mam na myśli
> wydajność, możliwość podkręcenia.

Drugi jest lepszy jeśli chodzi o wydajność m.in. z powodu większego cache'u
ale to wersja OEM czyli bez wentylatora, który musisz dokupić i ma 12 mies.
gwarancji.
Pierwszy procek to wersja BOX - ma wentylator i 3 letnią gwarancję.

A po co chcesz kręcić taki procesor? Chcesz żeby komputer był wydajny i
stabilny czy chcesz mieć podkręcony procesor? A przy okazji procesor to nie
wszystko - wydajność i stabilność będzie zależała przede wszystkim od płyty
głównej (najlepiej na chipsecie i875 i ) i dołóż do tego 2 szt. pamięci
400MHz.
W dwóch słowach więcej sie nie da.... ;)