Który procesor?

Autor: Big Jack (AwBnFpCxNnZe_at_qngn.jlgavwgb.cy)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 19:50:46 MET

Planuje zakup procesora i mam dwie kandydatury:
1. http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7000
2. http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10180
Który z nich będzie lepszy, bardziej perspektywiczny? Mam na myśli
wydajność, możliwość podkręcenia.
Zainteresowało mnie to, że ten drugi ma rozszerzenia instrukcji MMX,
SSE2, SSE3 i 1024kb L2, podczas gdy ten pierwszy "tylko" MMX, SSE, SSE2
i 512kb L2. Czy to się jakoś przekłada na ich wydajność? Dzięki za info.
Big Jack

--
     //////
    ( o  o)     GG: 660675