Re: sprzet do czyszczenia komputerow - jaki ?

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 01:29:49 MET

będąc chyba na haju Dexter Labolatory <dexter-labolatory_at_wp.pl> , nie
umiejąc krzyczeć wystarczająco głośno, napisał(a)
> Witam!
>
> Pochodzilem troche po sklepach (w tym internetowych) ale nic sensownego
> nie znalazlem
>
> Potrzebuje jakis niewielki poreczny odkurzacz z dlugą, gietką rurką +
> roznymi koncowkami
>
> i jakąś spręzarkę , tez niewielką, najlepiej na 220V (chyba od tego roku
> sie mowi 230V), którą mozna by "przedmuchiwac niektore elementy
> komputera" (te trudno dostepne typu radiator / wentylatory)
>

> Na razie kupuje sprezone powietrze w spray'u, ale w sumie to wychodzi dosc
> drogo jesli sie duzo komputerow czysci.

> [...]

Grucha (solidnych rozmiarów) do lewatywy. Do nabycia we wszystkich dobrych
sklepach muzycznych (przepraszam, w aptekach) - koszt 5 zł i się nie zużywa.
A na zewnątrz Ambersil (inny do szkła i do pozostałych) plus stare majtki,
T-shirt lub koszula flanelowa

--
-----Piotr K.