Re: Kupiłem grafę na allegro...

Autor: Yac (yac_at_NOSPAM.icpnet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 01:30:12 MET

> jak podał adres fizyczny. Tak zostaną ślady i dowody w razie
>najgorszego.
Wysyłałem i tę kartę ,na poprzedni adres w Warszawie ,ale wróciła z
adnotacja :"adresat się wyprowadził". Myślicie , że cokolwiek uzyskam
wysyłając polecony na ten adres w Otwocku? Może zacytuje tutaj ostatnie
komentarze:

Najwyraźniej zostałem okradziony z pieniędzy. Pieniądze za płytę wpłaciłem
15.12.03, kontakt tylko przez telefon komórkowy. Jeszcze 22.12 udawał, że
towar ma - ZŁODZIEJ - proszę o kontakt celem wymiany namiaru na osobnika.

brak mi słów i chęci żeby wszystko opisywać ale nie oddano mi ani kasy ani
nie wysłano towaru

Zero kontaktu!!! Totalne olewanie. Nie polecam!!!

19.XI. wpłaciłem na konto firmy AST 253zł za wylicytowaną kartę Audigy . Do
tej pory nie mam sprzętu . To OSZUŚCI !!!!!!!!

Takich komentarzy jest cała masa.

--
Yac
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser&userid=38604