Re: MMX Co to jest?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 00:27:03 MET

On Fri, 16 Jan 2004 17:30:14 +0000 (UTC), Tomasz Potega wrote:

[...]

> no i jeszcze Weitek, ktorego to P9000 nie wiem to jaka cholere
> chcialem wtedy miec.

...i Tseng, panowie...ET4000, ET4000w32 i ET6000 - świetne karty.
Co do Weitek'a - ech...Też chorowałem, ale nie tak, jak na #9 (Nuber
Nine). Kojarzy ktoś te cuda ????

> na ATi trafilem na poczatku drogi z wlasnymi PC - mialem magiczna karte
> Graphics Solution, taka przerosnieta CGA zgodna z Plantronicsem, Herculesem
> i kilkoma innymi mniej lub bardziej znanymi konstrukcjami. w swoim wlasnym
> trybie potrafila wyciagnac 640x200 w 16 kolorach, nie do pogardzenia.

A ja na moim pierwszym pececie - markowy Sperry PC (XT, 8088 7,16 MHz
640 MB RAM) miałem oryginalne rozwiązanie: SCGA (Sperry CGA).
Dwie karty 8bit (PC-BUS,) pełnowymiarowe połączone ze sobą. Zgodne to
było tylko z CGA, ale wyciągało w swoim trybie 256 kolorów i 640x400.

> na jablka monopol mieli wozniak z jobsem, nvidii gruszki sie ostaly ;)

LOL :)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!