Re: automatyczne właczanie komputera

Autor: Buggy (bestkompz_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 23:56:25 MET

> delta-l
>
> Powinienes miec taka opcje w biosie, poszukaj :)

To sie chyba nazywa "wake on RTC alarm" albo cos w tym stylu, ale ma powazna
wade : za kazdym razem musisz wejsc do biosa jak chcesz to ustawic no i
zazwyczaj jest tylko opcja do ustawienia 1 konkretnej daty i godziny o
ktorej ma sie wlaczyc. Ja mam (asus A7V333) dodatkowo do ustaienia godzine o
ktorej moze sie wlaczac codziennie lub raz na tydzien.

Innym sposobem i chyba wygodniejszym jest rozwiazanie software'owe -kiedys
widzialem taki program ktory robil jako budzik, ale chyba za pomaca
Harmonogramu Zadan tez sie da. Ale tu tez jest haczyk : musisz kompa
wprowadzic w stan wstrzymania zamiast wylaczyc. Caly komp bedzie wtedy
chdzil (szumy itd) wiec nie jest to przyjemne, no chyba ze masz na plycie
opcje Suspend To Ram (STR) to wtedy podtrzymywane jest tylko napiecie do
ramu a reszta "spi"...
Powodzenia! :)