Re: MMX Co to jest?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 13:56:10 MET

On Fri, 16 Jan 2004 11:38:05 +0000 (UTC), Tomasz Potega wrote:

[...]
> ale producent chyba nie wpominal o mozliwosci uzycia szyny 50?

A skąd mnie to wiedzieć ??? ;) Żadnego internetu wtedy nie było ;)
(no, ponoć gdzieś tam był...)

Na płycie były zworki. Poszło na 50 ? Poszło. No to OK :]

> bez dzielnika pci by pewnie od cholery problemow mieli
> z tlumaczeniem, ze zepsuty sprzet to nie ich wina :)

Jak pisałem, miałem wtedy VLB, to nie wiem ;) PCI to w tych czasach była
nieosiągalne cenowo nowinka :/
Ale wcale nie jestem pewien, czy w tych zamierzchłych czasach PCI była
taktowana referencyjnie. Coś mi dzwoni, że miała osobny generator 33 MHz
i jakąś logikę sklejającą; procesor taktowany był zupełnie niezależnie.
Ale pewien nie jestem...

Zresztą, to i tak mogło być różnie na różnych płytach....

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!