Re: plyn do udrozniania glowic drukarkowych

Autor: Bogdan S (bogdan_at_losthope.com.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 10:56:44 MET

HP-ka da sie odetkac chociazby 3 lata lezal, ale z epsonem jest gorsz
sprawa. Nawet uzywajc specjalistycznego i drogiego dosc sprzetu szanse sa
50na 50.
Bardzo czesto w epsonach nie wystepuje zaschniecie glowic a problemem jest
pecherzyk powietrza w glowicy i nie da sie tego usunac samym plynem ani
drukarka sobie z tym nie poradzi.
Proponowlby wizyte z ta glowica w serwisie, ale takim co potrafi cos takiego
zrobic.
Jezeli nic nie pomoze to przeslij ja do mnie, mamy kilka takich glowic
miesiecznie moze i a twoja da sie cos zrobic.

Bogdan