fax w komputerze i telefon...

Autor: K (kzychuWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 10:06:55 MET

czesc...

mam pytanie:
mam zamiar kupic sobie do komputera fax/modem.... poniewaz musze co jakis
czas wysylac faxy... no i co jakis czas odbierac...

mam tylko jedna linie... i nie wiem jak moge to rozsadnie rozwiazac.

nie znam sie za dobrze na tym... ale wydaje mi sie, ze powinienem podlaczyc
linie do modemu, a modem do telefonu...

czy w tym momencie jezeli ktos do mnie zadzwoni, to moge odebrac telefon
zawsze, czy tylko wtedy, gdy komputer jest wlaczony??

no i zasadnicze pytanie:
co sie dzieje gdy ktos do mnie bedzie chcial wyslac fax??
telefon zadzwoni, ja uslysze "dziwne dzwieki" faxu... i co??

z gory dzieki za naprowadzenie na temat

pozdrawiam,