Re: karta graficzna

Autor: Marek (viking111_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 06:50:49 MET

Użytkownik "Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Moja działa na standardowym chłodzeniu - aktywne GPU i pasywne na
> pamięciach. Sam zaraz po kupnie byłem mocno zaskoczony bo karta nie
> chciała wogóle się podkręcać. Na starej płycie K7VMA + 192MB SDRAM
> działała na 175/400 a o pracy na 200/450 nie było nawet mowy (Zwis w
> jednym z pierwszych trzech testów 3DMarka2001SE). Przypuszczam, że było
> to spowodowane starymi pamięciami - nie testowałem ich Memtestem - i w
> najbliższym czasie to zrobię. W każdym bądź razie po zmianie mb na
> Epox-a 8RDA3I i pamięci na DDR-y 400 TwinMOS-a wszystko działa tak jak
> [...]
Na ustawieniach 200/450 czyli standardowych nie przechodzi nigdy 3d marka
2001 do końca ale szybkość zwisu jest dowolna (może to być nawet zaraz po
uruchomieniu 1 testu). Natomiast działa na ustawieniach 185/430 i tak
normalnie pracuje.
Zastanawiają mnie natomiast słowa kolegi @r2r że może to być wadliwa seria
ponieważ jak napisałem kilka(naście) postów wcześniej mam zauważalne
zwłaszcza na ciemno-szarym kolorze zniekształcenia obrazu i to zarówno na
monitorze (LCD) jak i na tv. Przy normalnej pracy nad tekstem jakoś to
ujdzie chociaż też mnie po kilku godzinach bolą oczy (u kolegi nie ma
takiego problemu więc to chyba nie moja wina) ale o graniu np. nie ma mowy
bo nie wytzrymuję nawet pół godziny. Może dobrym pomysłem będzie jej
zareklamowanie?