Re: Karta z WEjsciem S-Video

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 00:33:35 MET

Użytkownik "tm" <msft_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam kartę graficzną ViVo, wejście obrazu jest na S-Video. Nie dysponuję
> jednak urządzeniem, które podawałoby taki sygnał - magnetowid posiada
> wyjścia euro i cinch. Pytałem w kilku sklepach o przejściówki
> euro-svideo czy też cinch-svideo, jednak nigdzie mi takich nie
> zaoferowano. Mam więc pytanie, czy zna ktoś może sklep internetowy,
> gdzie takie coś można kupić? Dodatkowo mam pytanie, czy jest różnica
> między przejściówką euro --> s-video a s-video --> euro (i to samo dla
> cinch)?

Dosztępne w sklepach przejściówki Euro>>SVideo mają zwykle SVideo podłączone
do wejścia sygnału wizyjnego w TV. Wystarczy w takiej przejściówce
przelutować 2 kabelki we wtyku Euro tak, aby były podłączone do wyjścia
sygnału wizyjnego w TV. Każdy elektronik ci to zrobi.

Z wyjścia Cinch nie możesz podać sygnału na wejście S-Video bo może być
zniekształcony obraz ponieważ nie wydaje mi się aby karty graficzne były w
stanie odseparować od siebie sygnały chrominancji i luminancji.
Natomiast odwrotnie tak, ponieważ połączenie sygnałów chrominancji i
luminancji w przypadku SVideo da ci własnie sygnał Composite podawany na
wejścia Cinch.

powodzenia