Karta z WEjsciem S-Video

Autor: tm (msft_at_poczta.fm)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 13:04:34 MET

Mam kartę graficzną ViVo, wejście obrazu jest na S-Video. Nie dysponuję
jednak urządzeniem, które podawałoby taki sygnał - magnetowid posiada
wyjścia euro i cinch. Pytałem w kilku sklepach o przejściówki
euro-svideo czy też cinch-svideo, jednak nigdzie mi takich nie
zaoferowano. Mam więc pytanie, czy zna ktoś może sklep internetowy,
gdzie takie coś można kupić? Dodatkowo mam pytanie, czy jest różnica
między przejściówką euro --> s-video a s-video --> euro (i to samo dla
cinch)?

--
Tom