Re: ASRock K7S8X i standby

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 00:24:28 MET

Dnia 2004-01-15 23:31, Artur Glozak napisał(a):
> no i standby ( wyłącza sie i po ułamku sekundy włacza z powrotem z błędami)
> nie dziala, na starej płycie działało OK, czyli wina płyty ew. windy która
> może chisetu SiS-a do końca nie obsługuje.

nigdy tej funkcji nie uzywam, ale z ciekwaosci sprawdzilem i dziala
najzupelniej poprawnie... chyba, ze chodzi o cos innego... mam windows
2000 i uzylem opcji wygas po nacisnieciu przycisku power na obudowie
komputera. oczywiscie mam takie mobo jak Ty.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834