ASRock K7S8X i standby

Autor: Artur Glozak (arturglozak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 23:31:08 MET

wymieniłem w kompie MoBo ze starej (KT133) i RAM na nowy zestaw ASRock
K7S8X+256 DDR RAM.
Reszta bebechów została , tj. Saphhire 9200 ViVo, Baracuda 80 GB, modem ISDN
Microcom + CD i CDRW Liteon+ peryferia

no i standby ( wyłącza sie i po ułamku sekundy włacza z powrotem z błędami)
nie dziala, na starej płycie działało OK, czyli wina płyty ew. windy która
może chisetu SiS-a do końca nie obsługuje.

i pytanie: czy można z tym coć zrobić (modelowałem już ze wszystkim- łatki,
patche, ustawienia BIOSu,itp) czy pogodzić się z tym że ten typ tak ma.
do końca też nie wiem czy to wina sprzętu czy softu.
poza tym płyta chodzi jak najbardziej OK.
pozdr.