Re: Sygnatury

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 18:53:22 MET

W artykule news:bu5v0b$pbe$1_at_SunSITE.icm.edu.pl,
niejaki(a): Artur Czeczko z adresu <newart_at_eno.one.pl> napisał(a):

> "Krzysztof Szatanik"
> <dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl> wrote in
> message news:bu36ch$ki3$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Dokładny opis problemu powinien być w treści, a nie w sygnaturce.
> Ja rzadko kiedy piszę tutaj na temat własnego sprzętu, bo z nim
> nie mam praktycznie żadnych problemów, za to zdarza się pisać
> o sprzętach kumpli czy o jakichś komputerach z pracy.
> Moje stanowisko na temat tego typu sygnaturek jest mniej więcej
> takie, jak do pomarańczowych włosów: nie przeszkadza mi,
> [...]

Sig jest poto zeby np ktos mogl porownac wyniki w jakims aspekcie ,
zwrocic sie o porade do uzytkownika konkretnego sprzetu... a wreszcie by
jak sie ma jakies pytanie co do swojego sprzetu nie pisac za kazdym razem
tego samego.
Twoje podejscie jak najbardziej rozumiem i popieram.
Sam nie musisz robic tego co robia inni , a poki nikomu to krzywdy nie
robi to jest ok.
Tolerancja...bardzo wazna sprawa i ulatwia zycie.
Pozdrawiam

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****