Re: malo pkt w 3dmarku....pomozcie!!!

Autor: Pawel Bogus (p_bogus.usunto_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 21:44:31 MET

gizbucha_at_poczta.onet.pl wrote:
> witam
>
> co moze byc nie tak ze mam tylko 6250 pkt w 3dmarku2001???
>
> karta radeon 9500 zmodowana na 9500 pro (8 potokow, 128 bit, 64 ddr, 3.0 ns -
> zero artefaktow), procek barton 2500, pamieci hyper 256 ddr pc400 cl 2, plyta
> msi kt6delta (via600)
>
> w call of duty sie wiesza...., chyba cos jest nie tak:(
>
> czyzbym cos zle zainstalowal - prosze o pomoc!!!

właśnie niedawno zmieniłem na taką samą kartę i przy bartonie 2500, w
zależności od ustawień osiąga wynik pomiędzy 10k a 12,5k. jak pisze
jeden z kolegów, sprawdź, czy masz vsync off, wyłącz antialiasing i
anizotropa. jeżeli nie pomoże, odinstaluj obecne sterowniki, ale
dokładnie, np. deinstalerem załączonym do sterów omegi i zainstaluj
ponownie. ja instalowałem omegi na cat 3.10 usunięte z panelu sterowania
i była kicha. dopiero po gruntownym odinstalowaniu starych sterowników
instalacja omegi dała bardzo pozytywny rezultat.