notebook, WinXP, siec

Autor: PiOtReK (piotrx_at_nospam.wp.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 21:44:21 MET

Witam.
Mam nastepujacy dziwny problem z 2 notebookami w mojej firmie.
Od kilku dni wykazuja dziwne dzialanie.
Po uruchomieniu i zalogowaniu do sieci Novell i domeny Windows system
zaczyna makabrycznie spowalniac, wykonanie czegokolwiek graniczy z cudem,
tj, uruchomienie Word, zainstalowanie aplikacji po prostu ikona zajetosci w
nieskonczonosc, ani komunikatu ze program nie odpowiada ani nic w tym stylu
po prostu makabrycznie wolno, inne komputery o identycznej konfiguracji
seiciowej pracuja bez zarzutu.
Ale jest na nie 1 sposob. Gdy wyjme przewod sieciowy poczekam az system
zarejestruje brak sieci, wykarze odpowiedni komunikat, po czym wszystko
wraca do normy, i nawet ponowne podlaczenie przewodu sieciowego nie wpływa
juz w zadnym stopniu na prace systemu - do kolejnego reebotu jest juz
wszystko OK. Szybkosc dziala nia sieci i komputera - bez zarzutu
Wykluczam wadliwa konfiguracje sieci lub wirus
Czy ktos spotkal sie z podobnymn problemem?
Z czym moze byc to zwiazane?
Bede wdzieczny za pomoc.

--
pozdrawiam,