Radeon 9100 i Athlon 1800 a wydajność

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 19:14:44 MET

W 3d marku 2001se mam ok. 7600 punktow z jakoscią grafiki na maksa (16x,
no FSAA, suwaki na "max. quality", no v-synch, no truform) i ok 8300 z
ustawieniami przestawionymi na "max. performance". Mam Athlona 1800+. To
dobry wynik jak na R9100 czy nie za bardzo? Zauważyłem też, że nawet
delikatne podkręcenie pamięci, powoduje pojawianie się artefaktów. Za to
GPU bez problemów kręci się do 280MHz. Czy jest to spowodowane
przegrzewaniem się pamięci, czy może jej słabą jakością (mam Hynixy 3.6
albo 3.8ns - nie jestem pewien; dobre to pamięci?)

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz