Re: zagadko-ciekawostka - do czego służy ta karta?

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 17:20:34 MET

Użytkownik "Paweł Starzyński" <pawel_at_NOSPAMstarzynski.com> napisał w
wiadomości news:bu6bd7$m0g$1_at_korweta.task.gda.pl...

> miałem kiedyś idiotycznego Compaqa (każdy kto miał z tym do czynienia,
> wie, jakie to jest głupie konstrukcyjnie - nawet śrubki nie są normalne
> ;)). No i to gówno można było rozbudować (był specjalny slot, do którego
> można było włożyć różne karty rozbudowowujące - np. z dodatkowymi
> portami PCI, albo z dodatkowymi bankami SIMM). Mi to wygląda na coś
> takiego... Może to do jakiegoś starego Hewletta (też debilizm
> konstrukcyjny ;))...

Niekoniecznie debilizm poprostu inne wymagania i potrzeby

Kiedyś pojawiły się w sprzedarzy takie pecety na szynie PCI wszystko na
płytce
jesli miałeś strego kompa wkładałeś w slot pci kartę i miałeś nowego kompa
Ale tak naprawdę to są maszynki przemysłowe

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/