Re: nowy test kart graficznych na bechmarku

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 17:34:21 MET

Użytkownik Rafal Fabich napisał:

> Czy ktos z Was moglby napisac, co sadzi o tescie kart graficznych (do
> 400pln) na
> http://www.benchmark.pl/

chyba rzetelne ;)

> Jestem teraz na etapie kupna karty gaficznej wlasnie z tego segmentu
> cenowego i bardzo zaciekawily mnie wyniki tego testu, gdzie radeon 9200
> blado wypada w porownaniu z gf fx5200.
> Do tej pory nastawiony bylem na radeona 9200 128/128, a artykul ten troche
> pomieszal mi szyki.

ja pomimo wcześniejszego zapoznania się z wszelkimi testami tego typu,
nadal jestem za R9200, a konkretnie za Szafirem 9200, 128MB, 128-bit,
DVI, VIVO. Wydaje mi się najodpowiedniejszą kartą do 400 pln.

> Co o tym sadzicie?
>
> W prawdzie platforma testowa oparta byla na intelu, wiec pojawia sie
> pytanie, czy fx5200 bedzie "tak samo dobry" w systemie opartym o AMD?

a tego to nie wiem :|. Radeony 9200 jakie montowałem dla klientów
przeważnie z Athlonami XP wypadały lepiej niż FX'y. Jedyny R9200 na
Intelu jaki montowałem, był robiony na szybko i nie zdążyłem się pobawić.

--
cl0