Re: Nawaliła mi ATI 9100

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 09:14:19 MET

Użytkownik "Dawid Partyka" <dawid32_at_wytnij.to.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bu4i70$t96$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.Posiadam ATI 9100 64MB (pamieci 128bitowe-4ns), z wejsciem i
wyjsciem
> TV,rdzeń 250MHz, Ramdac podwójny (400MHz), pamięci 250 (rzeczywiste
500MHz).
> Karta ma jeszcze około półtore roku gwarancji. Padnoł w niej wiatraczek i
2
> kondensatory sie wylały (ona działa lecz sie wiesza kom czesto - mam
jeszcze
> inna wiec teraz jestem na 2 karcie). Zastanaiwałem sie jaka bym otrzymał
> nowa karte (raczej by tego nie naprawiali tylko by dali nowa tak mi sie
> [...]

Tylko ci sie tak wydaje.Wyslalismy niedawno karte asusa na padniety
wiatraczek - byl mocno nietypowy wiec bylem pewien ze przysla nowa karte -
i co , karta wrocila z serwisu z wymienionym wiatraczkiem. U ciebie dochodzi
jeszcze wymiana dwoch kondensatorow ale w koncu to tylko kilka minut pracy a
elektronik/serwisant to nie posel i nie zarabia kilkaset zl /godzine.

pzdr