Nawaliła mi ATI 9100

Autor: Dawid Partyka (dawid32_at_wytnij.to.poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 00:07:20 MET

Witam.Posiadam ATI 9100 64MB (pamieci 128bitowe-4ns), z wejsciem i wyjsciem
TV,rdzeń 250MHz, Ramdac podwójny (400MHz), pamięci 250 (rzeczywiste 500MHz).
Karta ma jeszcze około półtore roku gwarancji. Padnoł w niej wiatraczek i 2
kondensatory sie wylały (ona działa lecz sie wiesza kom czesto - mam jeszcze
inna wiec teraz jestem na 2 karcie). Zastanaiwałem sie jaka bym otrzymał
nowa karte (raczej by tego nie naprawiali tylko by dali nowa tak mi sie
wydaj). i stweirdziłem ze wszytko by wruzyło na ATI 9200 tylok ze ta karta
jesto wiele słabsza od 9100. ATI 9100 juz jest nie produkowana. Co byślie
polecili zrobić: potrzymać ja dłuzej w domu i potem odniesc do gwarancji czy
moze isc teraz i sie upierac np o jakiegosc ATI9500 VIVO z porównywalnymi
parametrami (taktowanie, i 128bit ram)) (na Geeforce niechce przejsc gdyz
ati ma lepsze wspomaganie dla MPEG)?? Z góry thx za wszelkie propozycje

--
Pozdrowienia,
Dawid