Re: Sygnatury

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 05:48:47 MET

W artykule news:1cq1p8mi1gudo$.dlg_at_krisso.home.pl,
niejaki(a): KriSSo z adresu <krisso75_at_o2.pl> napisał(a):

> Był 14 styczeń (środa) gdy o godz. 20:12, na pl.comp.pecet, Chichotek

> Otóż to.
> Ostatnimi czasy bardzo modne stało się czepianie do sygnaturek
> dotyczących sprzetu. To już nie pierwszy tego typu topic. Najczęściej
> wytyki dotyczą osób, które posiadają PIV, czy w ogóle mocne maszyny
> opisane w sigu. Zarzuca się szpanerstwo etc.. Jednak okazuje się, że to
> nie szpanerstwo jest tutaj problemem, tylko podłość, złośliwość i
> zawiść NIEKTÓRYCH osób, którzy tego przysłowiowego PIV nie posiadają.
> Ot, polska rzeczywistość. Nawet prosty człowiek jest wstanie samemu
> [...]

KURDE KRISSO ... masz u mnie wieeelki browar.
Wszystko na temat , z sensem i przejrzyscie...mnie niektorzy nie wierzyli
to moze tobie uwierza.
Choc watpie bo jak ktos podly zawistny i zlosliwy to mozdzek malutki i
info nie przyjmuje od innych.
Dzieki.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********