Re: Sygnatury

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 23:50:34 MET

Był 14 styczeń (środa) gdy o godz. 20:12, na pl.comp.pecet, Chichotek
napisał(a):

> Wlasnie na tej grupie nie powinny Cie smieszyc, w koncu to grupa o
> sprzecie.

Otóż to.
Ostatnimi czasy bardzo modne stało się czepianie do sygnaturek dotyczących
sprzetu. To już nie pierwszy tego typu topic. Najczęściej wytyki dotyczą
osób, które posiadają PIV, czy w ogóle mocne maszyny opisane w sigu. Zarzuca
się szpanerstwo etc.. Jednak okazuje się, że to nie szpanerstwo jest tutaj
problemem, tylko podłość, złośliwość i zawiść NIEKTÓRYCH osób, którzy tego
przysłowiowego PIV nie posiadają. Ot, polska rzeczywistość. Nawet prosty
człowiek jest wstanie samemu dojść, po co się stosuje siga ze sprzętem.
Niektórzy jednak takiej sygnatury przeżyć nie mogą, albo chcą zaistnieć na
grupie rozpoczynając tego typu debilne wątki.

--
#       KriSSo     |    krisso75_at_o2.pl   |    GG: 288579       #
#    PIV 2.8c @ 3.22Ghz + Arctic 4 PRO TC   |   Asus P4P800    #