Re: neo a router

Autor: Kubu$ (kubuss_at_NO.NO.SPAM.WYTNIJ.TO.go2.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 00:36:58 MET

> mam neostradę(+:) i dzielę ją sobie na pare kompów. Sieć jest złożona z
> modmoroutera (Alliet Telesyn at-ar240e 1xLAB+USB)+switch 5xLAN
> Problem polega na tym, ze router zawiesza się:/ nagle niz z gruszki ni z
> pietruszki podczas surfowania (średnio 2 razy na dzień-czasem wogóle).
> Jedynym sposobem na ponowne bycie w necie jest reset routera-niestety
router
> nie reaguje-reset musi być prądowy OFF/ON. Co zrobić? I co się wogóle
> dzieje?:/
> Router ma sprzętowego firwalla (wyłączonego bo blokuje za duzo rzeczy)-czy
> [...]

ja mam royter LG LRG1004 i tez mi sie wieszal, zaktualizowalem mu firmware i
jest super ;)) stawiam, raczej na niestabilne oprogramowanie niz ztaki z
sieci, poszukaj na stronie producenta nowego firmware, moze pomoze a napewno
warto sprobowac, wczesniej zapisz ustawienia jak mozesz.

--
Pozdrawiam
Kubu$