Re: dwa monitory

Autor: macminer (macminer-bezsmieci_at_polbox.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 14:13:45 MET

   Marek wrote:

> A czy mogą być 2 pci?

Raczej mogą - przynajmniej na poziomie BIOSu. Nie jestem pewien, czy
każdy system sobie z tym poradzi. Spory problem może natomiast być z
przedłużaczem monitorowym, jeśli chcesz rzeczywiście umieścić monitor w
drugim pomieszczeniu. Tanich przedłużaczy właściwie nie ma co kupować,
bo koszmarnie pogarszają jakość obrazu już przy 2m kabla, a drogi, zanim
kupisz - warto sprawdzić (tzn. zastrzec możliwość zwrotu jeśli nie
spełni twoich oczekiwań).

Osobiście próbowałem AGP (Vanta) + PCI (jakaś stara s3), ale w końcu
zdecydowałem się na jednego Radeona 7000 z dwoma wyjściami D-SUB i
dobrze mi służy.

--
macminer aka Maciej Górnicki