Re: Ceny sprzętu po wstąpieniu do UE

Autor: Faraon (faraon_at_SPAM_PROTECTION.bocznica.org)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 14:17:18 MET

"BM" <someone_at_REMOVETHISo2.pl> wrote in

> Witam!
>
> Czy w związku z wstąpieniem Polski do Unii Europejskiej można się
> spodziewać jakiś zmian w cenach sprzętu komputerowego? Maleje może cło

Gdyby sprzet komputerowy byl produkowany w krajach UE to pewnie cos by sie
zmienilo, ale ze to wszystko to praktycznie Daleki Wschod to raczej
watpliwe. Chyba ze UE ma lepsze porozumienia celne (a IMHO ma) np. z
Sigapurem czy Malezja - wtedy cla spadna...
Zasadniczo cla na elektronike maja byc nizsze (nawet dzisiejsza "Polityka"
tak napisala) - ale pytanie co rozumiane jest jako "elektronika".
Wieksze znaczenie maja chyba roznice kursowe w USD i EUR - nie wiem w
jakich walutach nastepuja rozliczenia (pewnie USD) wiec to moze miec wplyw
na ceny.
Swoja droga to interesujacy temat. Moze jakies pismo albo portal by sie tym
zainteresowaly i dowiedzialy czegos wiecej?

--
Faraon
Z pracy. Sygnaturki z powodow sluzbowych niet.